PolAlap - A politikai alapozó

Deutsch Tamás: Ha nem tudnak segíteni, legalább ne ártsanak!

2020. május 11. - Polalap

A Felelős Állampolgárokért Alapítvány és a Bánkitó Fesztivál Fertőzött politika címmel szervezett online vitát. Az apropót az immár hónapok óta tartó koronavírus-járvány szolgáltatta. Deutsch Tamás európai parlamenti képviselőt és Böcskei Balázs politológust Bruckner Máté kérdezte.

kesz1.png

A május 6-i beszélgetés annyiban rendhagyó volt, hogy politikus és politológus viszonylag ritkán kerül nyílt vitahelyzetbe egymással. A szervezők azonos témával, ám különböző területen dolgozó vendégeket hívtak meg: Detusch Tamást, a Fidesz-KDNP európai parlamenti képviselőjét és Böcskei Balázs politológust, az IDEA Intézet kutatási igazgatóját.

A vita első blokkjában a járvány okozta belpolitikai helyzetről esett szó. Elsősorban a rendkívüli jogrend és az ahhoz kapcsolódó felhatalmazási törvényen volt a hangsúly, azonban röviden kitértek a magyar társadalom polarizáltságára és arra, hogy a hibrid rezsim kifejezés helytálló-e Magyarországgal kapcsolatban. Az ellenzék szerpét illetően, Deutsch Tamás közölte, szerencsére őt nem kérték fel stratégiai tanácsadásra, de annyit mindenképpen javasolna:

ha nem tudnak segíteni, legalább ne ártsanak!

Úgy véli, az ellenzék a jelenlegi helyzetet egy nagy 2022-es szemüvegen keresztül szemléli, és minden döntést ennek szellemében hoz meg. Böcskei Balázs elmondta, ugyanez igaz a kormánypártokra is, tévedés lenne azt gondolni, hogy ők nem készülnek a következő választásokra már most.

Gazdasági kérdésekre is kaptunk választ. Deutsch szerint a neoliberális kritikákra adott válasz világos volt, hiszen 2010 óta minden olyan intézkedés sikeres volt, amire azt mondták: nem lehet megcsinálni. Abban egyetértés volt a felek között, hogy nem érdemes részproblémákból következtetéseket levonni az egész gazdaságpolitikára vonatkozóan, és ez elhibázott stratégia az ellenzék részéről.

Szó esett az Európai Unió szerepéről is, Böcskei Balázs szerint

az EU elkésett az intézkedésekkel, viszont nem bukott meg mint válságkezelő entitás, azonban tény, hogy a szolidaritás hiánya nem azt mutatja, hogy szorosabb együttműködés várható a jövőben.

Deutsch hangsúlyozta: anyagilag nem segített a közösség, minden az egyes tagállamoktól érkezett. Ismételten levezette azt is, hogy a 2000 milliárdos segélycsomag szerinte miért hazugság.

A 2022-es választásokra készülve rövid esélylatolgatásba is bocsátkoztak a résztvevők. Míg Böcskei Balázs elmondta, hogy neki nem tisztje megítélni azt, hogy mikor és hogyan fog csökkeni a Fidesz népszerűsége, szerinte kár már most várni a pártpreferenciákban való elmozdulást, mivel az inkább közép és hosszú távon mutatkozhat meg. Deutsch Tamástól úgy fogalmazott a kérdésben, hogy felelőtlenség lenne, ha nem állna készen és nem lenne terve a Fidesznek a csökkenő támogatottság kezelésére, azonban a kormány a jelenlegi helyzetben nem a következő választásokra készül, kizárólag az emberi élet védelme lebeg a szemük előtt.

Nézői kérdésekre reagálva Böcskei Balázs az ellenzék járványkezelési alkalmasságát vizsgálta. Véleménye szerint a helyi politikában jelenlévő döntéshozók munkájáról majd csak a járvány végén, a következő választások során tudunk választ kapni – ahogy a kormány teljesítményét is csak ekkor mérhetjük meg. Deutsch Tamás pedig az önkormányzatokat érintő visszavont törvényjavaslatról beszélt. Szerinte nem fordulhat elő egy alkotmányos rendszerben, hogy a veszélyhelyzet olyan szituációt idézzen elő, ami automatikusan felfüggeszti a népképviseleti elvet.  Hozzátette, érdemes átgondolni a jelenleg hatályos szabályozást, mivel az elhibázott. A javaslat gyors visszavonásában azonban nem kell mást látni, mint a kormány bölcsességét, mivel nem akartak parttalan és fölösleges politikai vitákba keveredni emiatt. Elmondta továbbá, hogy a javaslat lényege az volt, hogy a polgármestereket megillető, jelenleg egy személyben gyakorolható jogkörök révén meghozott szabályok jogszerűségi vizsgálatát ne utólag vizsgálja az illetékes kormányhivatal, hanem előzetesen tegye ezt meg. Alapvetően jó ötletnek tartja ennek a gyakorlatnak a megváltoztatását, de egyetért annak visszavonásával, mivel nem volt időszerű a benyújtása. „Nem háborúban kell dönteni a katonák ruházatáról” – tette hozzá hasonlattal élve Deutsch.

A vita alább visszanézhető:

Pintér Patrik

Borítókép: Récsányi Patrik

A bejegyzés trackback címe:

https://polalap.blog.hu/api/trackback/id/tr2315678622

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HanG99 2020.05.11. 11:31:13

Érdekelne, miért nem volt szó a Fidesz által a vészhelyzetben átzavart a járvánnyal nem összefüggő törvénykezésről?
Színházak, vasút titkosítás, stb.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.11. 11:34:21

Miért beszélgettek idiótákkal?!

blah 2020.05.11. 11:48:32

a gazdasági sikerességről: az utóbbi 2 hónapban kiderült mennyire nincs pénze az államnak, a rendeleti kormányzással az is újra bebizonyosodott, hogy most is a saját maffiakörük kizárólagos támogatása a cél.
az is vicces, hogy hiányolja a szolidaritást amikor a fidesz évek óta eu ellenes retorikát folytat.
az is nyilván egy alaptétel a fidesz állampárt világában, hogy csak ők szarják a spanyol viaszt más nem tud segíteni csak ártani.
összejöttek, hazudoztak...

birkamenet 2020.05.11. 12:14:08

Na, most a nemzeti migráns gyülölő orbán-kornány fajtiszta magyar deutsch tompiikája is felmondta jó betanított majomként a fideSS aktuális egymondatos röffenését: Ha nem tudnak segíteni, legalább ne ártsanak.

Hát ezt az egymondatos röffenést már egy hete hallom, már majdnem mindegyik fideSS-es udvari funkcionáris felmondta ezt a médiában.

Ennél többször csak Karigeri nevét fosták ki a szájukon.

rinoceros 2020.05.11. 12:30:52

Hát, szellemi színvonal szempontjából kiegyenlített diskurzus volt. :D

gigabursch 2020.05.11. 12:48:11

@math0:
Matyika!
Egy dolgot cseszett el, de az nagyon.
Nem zárt be a többi beteg közé.

gigabursch 2020.05.11. 12:51:17

@math0:
Matyika!
Egy dolgot cseszett el, de azt nagyon.
Nem zárt be a többi beteg közé.

Amúgy ez a vita innen nézve: j+ belügy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.11. 12:52:09

@gigabursch: "Egy dolgot cseszett el, de az nagyon.
Nem zárt be a többi beteg közé. "

Egyetértünk, nagyon elcseszték, hogy nem zártak be téged a többi beteg közé!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.11. 12:55:03

@blah: így van, az ellenzék ahhoz képest, hogy válság van, igen visszafogott volt, és kooperatív. az ellezék

1) egyetlen vírus ellenes intézkedést sem szavazott le, nem akadályozott
2) javaslataik is voltak, amit a Fidesz a maga, szokásos faszfej módján lesöpört.

arra is emlékezzünk, hogy a Fidesz milyen visszafogott és kooperatív volt a 2009-10-es válság idején! ja, nem volt az, a lehető legalpáribb karakterrombolást csinálták.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.05.11. 14:14:18

Tombolnak a ballibek a sikeres járványkezelés miatt, ennyi az egész.

illaim 2020.05.11. 14:16:29

A minap volt olvasható a FideSS SA ámokfutásának az összefoglalója a H1N1 járvány idejéről, amikor a FideSS még ellenzékben volt! Persze egy aranyhal memóriájával felszerelt FideSS tálib már tagadja az aljasságukat!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.11. 14:36:33

@MAXVAL bircaman közíró: nulla érv

itt van, mi mindent baszott el Orbán. linkekkel, hivatkozásokkal

ertelemblog.wordpress.com/2020/03/28/mi-mindent-rontott-el-az-orban-kormany-a-koronavirus-jarvany-kezeleseben/

te ilyet nem tudsz, mert elmebeteg vagy, és nincs igazad.

Ennyit tudtok, ti, kis mongolFidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

Törpvadász 2020.05.11. 16:20:09

index.hu/belfold/2020/05/11/koronavirus_veszelyhelyzet_fidesz_parlament_torvenyek/
Csak mert aaaannnnyiiiirrraaaa aggódnak Magyarországért, a Magyarokért, a drága Nemzetért. "Kicsit" jobban aggódtak azert Önmagukért, saját Zsebükért, és a Pénztárcájukért.
De megkönnyebbülhet a Magyar, mert a Nép nagy megmentője, aki a kisembert konkrétan lesza...ja, ő rendben van, a Zsebe minden NER lovagnak és lovagnőnek jó alaposan kitömve. Ők bizton megmenekülnek.

Attilajukkaja 2020.05.11. 16:21:29

@math0:
Miért válaszolsz olyanoknak, akik abból ének, hogy válaszolnak nekik? :o)

Törpvadász 2020.05.11. 16:23:48

@MAXVAL bircaman közíró: melyik része sikeres? A hazaküldött, gennyedző sebű emberek hada..? Ha igen, akkor gratulálni kell, tényleg nagy siker 36000 ágyról kiszolgáltatott, esetleg haldokló betegeket hazapaterolni a család nyakára, hogyha tudna menni dolgozni, hogy éhen ne halljanak, akkor se tudjon menni. Gratulálok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.11. 16:38:53

@Attilajukkaja: egyébként kötve hiszem, hogy birkát azért fizetik, hogy a Fideszt lejárassa azzal, hogy totál elmebeteg és mindenki lealázza.

Attilajukkaja 2020.05.11. 16:39:35

@math0:
Érdemes egy trollt gazdagítanod "másokért"?

Attilajukkaja 2020.05.11. 16:44:37

@math0:
"kötve hiszem, hogy birkát azért fizetik, hogy a Fideszt lejárassa azzal, hogy totál elmebeteg és mindenki lealázza."
Annak idején én is ezt hittem, de azóta rájöttem, hogy vagy teljesen elborult az agya, vagy rendelésre teszi azt, amit. Mindkét lehetőség elég ijesztő, mert már az a higgadtsága is elmúlt, ami annak idején jellemző volt rá. Mostanra már csak vagdalkozik, önkontroll nélkül

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.05.11. 17:02:08

@Törpvadász:

Sikeresen lett felvéve a küzdelem a vírussal. pedig állítólag össze volt omolva minden.

MAXVAL birсaman közíró · http://bircahang.org 2020.05.11. 17:04:09

@Attilajukkaja:

Látom, összehaverkodtál Matyival. Te is ugyanabba a pedóklubba jársz, ahová ő? Seggtáncoltatok is együtt. Hiába, a szerelem vak, különösen a emberiségrontó libbantaké...

DR. Smit Pal 2020.05.11. 17:27:57

"Nézői kérdésekre reagálva Böcskei Balázs az ellenzék járványkezelési alkalmasságát vizsgálta. Véleménye szerint a helyi politikában jelenlévő döntéshozók munkájáról majd csak a járvány végén, a következő választások során tudunk választ kapni"

Kamugeri kivaloan bemutatta az ellenzek alkalmasagat. Kamugeri minimum 40 ember halalaert felelos.

Attilajukkaja 2020.05.11. 17:31:36

@MAXVAL bircaman közíró:
"te is ugyanabba a pedóklubba jársz, ahová ő?"
Igen, persze ...

" Seggtáncoltatok is együtt. Hiába, a szerelem vak, különösen a emberiségrontó libbantaké..."
Szerinted kétszer kettő mennyi? Tudsz még racionális válaszokat adni?

Attilajukkaja 2020.05.11. 17:32:59

@DR. Smit Pal:
"Kamugeri minimum 40 ember halalaert felelos."
Orbán pedig több millió magyar haláláért felelős! :o)))))))))))

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.11. 19:02:37

@Attilajukkaja: kötve hiszem, hogy birkát azért fizetik, hogy a Fideszt lejárassa azzal, hogy totál elmebeteg és mindenki lealázza

ezt nem fogtad fel, és nem erre válaszoltál. mellébeszélsz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.11. 19:03:37

@MAXVAL bircaman közíró: a légből kapott kamuadataiddal kit akarsz átverni?!

itt hivatkozások vannak, nem kamuadatok, te elmebeteg!

ertelemblog.wordpress.com/2020/03/28/mi-mindent-rontott-el-az-orban-kormany-a-koronavirus-jarvany-kezeleseben/

Ennyit tudtok, ti, kis mongolFidióták. Elmebeteg pszichopaták vagytok, ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.11. 19:04:30

@Attilajukkaja: de egyébként tudjuk, hogy elmebeteg, bevallotta. tehát nem tudom mit spekulálsz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.11. 19:06:07

@DR. Smit Pal: HAZUDSZ, MONGOLFIDIÓTA. Orbán felelős az emberek haláláért. Ő küldte el a kórházakból őket tesztelés nélkül.

A pesti úti idősek otthona
Ezt az esetet külön kiemelem, mert láttuk, hogy a Fidesz és a Fideszesek megpróbálták abszurd módon a budapesti önkormányzatra kenni. Na, most persze normális esetben lehet azt mondani, hogy egy idősek otthonáért a vezetése, és a fenntartója, azaz az önkormányzat a felelős. Ha például szalmonella-fertőzés lett volna. De ez nem normális eset. Itt is Orbán felelős, többszörösen is. És nem is kell nagyon belemenni a részletekbe. Mi is történt?
Először is, tisztázzuk, hogy a járvány kezelése, és azzal kapcsolatban mindenféle szükséges dolgok biztosítása az állam feladata, még teljhatalom nélkül is.”142. § * (1) Az állam a (2)-(5) bekezdésben foglaltak figyelembevételével (…)- az alapcsomag részeként – kell biztosítani a Magyarország területén tartózkodó személy részére

(…)

b) a járványügyi érdekből végzett szűrővizsgálatot,

c) a kötelező orvosi vizsgálatot,

d) a járványügyi elkülönítést,”

1997. évi CLIV. törvény az egészségügyről

Aztán Orbánék elrendelték sok kórházban sok beteg hazaküldését. Ami megint, értelmes döntés lenne, csak hogy is jutottunk idáig? Miért nincs elég hely a kórházakban? Mert Orbánék stadionokat építettek kórházak helyett!
Másodszor, ezeket a betegeket tesztelés nélkül küldték haza, és Karácsony bizonyította, hogy ezt Sára Botond, kormánymegbízott rendelte el. Kifejezetten írta, hogy a tesztelés nem ajánlott. Nos, ez volt az adott helyzetben közvetlenül, és égbekiáltó hiba.
Itt van egy konkrét eset, amikor haza küldtek egy beteget, őt speciel tesztelték, de csak később mondták meg, hogy koronavírusos. De ez az eset azt is illusztrálja, hogy igen, kórházakban el lehet kapni a betegséget. Meg ugye igen sok ápoló és orvos beteg, ezen a linke 12%-ról szól a hír, ez is mutatja, hogy a kórház kifejezetten veszélyes hely, onnan nem szabadna tesztelés nélkül, sőt két teszt nélkül elküldeni senkit!
Fideszesek ezek után előálltak, hogy de miért nem csináltak Karácsonyék semmit? Hangsúlyozzuk, hogy időrendben, hatalmi rendben, okozati rendben is Orbánék felelőssége az elsődleges, és a vitathatatlan. Az, hogy Karácsonyék, vagy az intézet utólag megpróbálta-e megmenteni az Orbánék által el.szott helyzetet másodlagos.
Ráadásul ez cinikus, hiszen Orbánék elvettek az önkormányzatoktól egy csomó bevételt. És Orbánéknak van korlátlan idejű teljhatalmuk, ami önmagában is diktatúra, bármit csinálhattak volna, de semmit nem csináltak. Semmi jót. Csak rosszat.
De ennek ellenére mindent megtettek.
Például felmerül, miért nem rendeltek az otthonban karantént. Nos, elrendeltek.
Felmerülhet, hogy Karácsonyék miért nem teszteltek. Nos, teszteltek. A qrmány, amikor végül tesztelt, azt is el…szta.
És végül, a kormány vizsgálatot rendelt el, és azt találták, hogy az otthonban nem hibáztak. Semmit.
Felmerült, hogy nem biztosítottak orvost, de az orvos szintén beteg lett. Erről nem Karácsony tehet. Az otthonnak emellett végig volt orvosa. Müller Cecíliának csak arra futotta, hogy abból csináljon hisztit, hogy az eredeti, vírusban lebetegedett orvos helyetti helyettesítő orvos természetesen nincs állandóan az idősek otthonában.
Tehát Orbánék hibáztak, és senki más.
Újabb hír, hogy sok másik idősek otthonában sok beteg van, de különösen rossz a helyzet a borsodnádasdi, állami fenntartású idősek otthonában, ahol ma 31. beteg van és egy halott, Mezőszilason, ahol független polgármester van pedig sajnos 2 halott, és több, mint egy tucat fertőzött. Továbbá, a kormány most már könyörög, hogy az idősotthon vegyen át betegeket. Hát milyen önleleplezés ez?

ertelemblog.wordpress.com/2020/03/28/mi-mindent-rontott-el-az-orban-kormany-a-koronavirus-jarvany-kezeleseben/

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.11. 19:07:14

@MAXVAL bircaman közíró: A pesti úti idősek otthona
Ezt az esetet külön kiemelem, mert láttuk, hogy a Fidesz és a Fideszesek megpróbálták abszurd módon a budapesti önkormányzatra kenni. Na, most persze normális esetben lehet azt mondani, hogy egy idősek otthonáért a vezetése, és a fenntartója, azaz az önkormányzat a felelős. Ha például szalmonella-fertőzés lett volna. De ez nem normális eset. Itt is Orbán felelős, többszörösen is. És nem is kell nagyon belemenni a részletekbe. Mi is történt?
Először is, tisztázzuk, hogy a járvány kezelése, és azzal kapcsolatban mindenféle szükséges dolgok biztosítása az állam feladata, még teljhatalom nélkül is.”142. § * (1) Az állam a (2)-(5) bekezdésben foglaltak figyelembevételével (…)- az alapcsomag részeként – kell biztosítani a Magyarország területén tartózkodó személy részére

(…)

b) a járványügyi érdekből végzett szűrővizsgálatot,

c) a kötelező orvosi vizsgálatot,

d) a járványügyi elkülönítést,”

1997. évi CLIV. törvény az egészségügyről

Aztán Orbánék elrendelték sok kórházban sok beteg hazaküldését. Ami megint, értelmes döntés lenne, csak hogy is jutottunk idáig? Miért nincs elég hely a kórházakban? Mert Orbánék stadionokat építettek kórházak helyett!
Másodszor, ezeket a betegeket tesztelés nélkül küldték haza, és Karácsony bizonyította, hogy ezt Sára Botond, kormánymegbízott rendelte el. Kifejezetten írta, hogy a tesztelés nem ajánlott. Nos, ez volt az adott helyzetben közvetlenül, és égbekiáltó hiba.
Itt van egy konkrét eset, amikor haza küldtek egy beteget, őt speciel tesztelték, de csak később mondták meg, hogy koronavírusos. De ez az eset azt is illusztrálja, hogy igen, kórházakban el lehet kapni a betegséget. Meg ugye igen sok ápoló és orvos beteg, ezen a linke 12%-ról szól a hír, ez is mutatja, hogy a kórház kifejezetten veszélyes hely, onnan nem szabadna tesztelés nélkül, sőt két teszt nélkül elküldeni senkit!
Fideszesek ezek után előálltak, hogy de miért nem csináltak Karácsonyék semmit? Hangsúlyozzuk, hogy időrendben, hatalmi rendben, okozati rendben is Orbánék felelőssége az elsődleges, és a vitathatatlan. Az, hogy Karácsonyék, vagy az intézet utólag megpróbálta-e megmenteni az Orbánék által el.szott helyzetet másodlagos.
Ráadásul ez cinikus, hiszen Orbánék elvettek az önkormányzatoktól egy csomó bevételt. És Orbánéknak van korlátlan idejű teljhatalmuk, ami önmagában is diktatúra, bármit csinálhattak volna, de semmit nem csináltak. Semmi jót. Csak rosszat.
De ennek ellenére mindent megtettek.
Például felmerül, miért nem rendeltek az otthonban karantént. Nos, elrendeltek.
Felmerülhet, hogy Karácsonyék miért nem teszteltek. Nos, teszteltek. A qrmány, amikor végül tesztelt, azt is el…szta.
És végül, a kormány vizsgálatot rendelt el, és azt találták, hogy az otthonban nem hibáztak. Semmit.
Felmerült, hogy nem biztosítottak orvost, de az orvos szintén beteg lett. Erről nem Karácsony tehet. Az otthonnak emellett végig volt orvosa. Müller Cecíliának csak arra futotta, hogy abból csináljon hisztit, hogy az eredeti, vírusban lebetegedett orvos helyetti helyettesítő orvos természetesen nincs állandóan az idősek otthonában.
Tehát Orbánék hibáztak, és senki más.
Újabb hír, hogy sok másik idősek otthonában sok beteg van, de különösen rossz a helyzet a borsodnádasdi, állami fenntartású idősek otthonában, ahol ma 31. beteg van és egy halott, Mezőszilason, ahol független polgármester van pedig sajnos 2 halott, és több, mint egy tucat fertőzött. Továbbá, a kormány most már könyörög, hogy az idősotthon vegyen át betegeket. Hát milyen önleleplezés ez?

ertelemblog.wordpress.com/2020/03/28/mi-mindent-rontott-el-az-orban-kormany-a-koronavirus-jarvany-kezeleseben/

Attilajukkaja 2020.05.11. 19:08:11

@math0:
"nem válaszok száma alapján fizetik"
Honnan tudod, mi alapján fizetik?

"ezt nem fogtad fel, és nem erre válaszoltál. mellébeszélsz."
Bocsi, tényleg nem fogtam fel, hogy te pontosan tudod, miért is fizetik Bircát.
De mire nem válaszoltam?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.11. 19:13:08

@Attilajukkaja: "Honnan tudod, mi alapján fizetik?"

mert hülyeség volna.

"Bocsi, tényleg nem fogtam fel, hogy te pontosan tudod, miért is fizetik Bircát."

azt pontosan tudom, hogy annyira nem hülyék, hogy ezt fizessék, és ráadásul a válaszok száma szerint. ezt onnan tudom, hogy nem vagyok olyan hülye, mint te.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.11. 19:14:58

@Attilajukkaja: egy biztos, én nem fogok az alapján válaszolni vagy nem válaszolni valakinek, hogy te mit nem tudsz, úgyhogy fasznak kötözködsz?!

erol 2020.05.11. 19:57:18

@Attilajukkaja: @math0:
Nehogy már birkán vitatkozzatok, nem fizeti őt senki ezért, totál debil a fickó, pont ezért szórakoztató.
Mint régen a falu bolondja.

pepin_nymburk 2020.05.11. 20:23:37

@DR. Smit Pal: betöltetlen háziorvosi praxisok száma 2010-ben:176. 2020 áprilisában: 432. 2020 májusában:505. Felelős? Orbán Viktor és “bátor” frakciója

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.11. 20:37:25

@erol: ezt írtam én is. annyira FIdesz nem hülye, hogy kontraproduktív dolgot fizessenek. lehet, hogy Habonyék elég hülyék ahhoz, hogy a nép agyát mossák, de az biztos, hogy megnézik, mire dobnak ki pénzt, még ha lopott pénz, akkor is.

Attilajukkaja 2020.05.11. 21:07:03

@math0:
"onnan tudom, hogy nem vagyok olyan hülye, mint te"
Aha. Ez egy nagyon komoly érvelés volt! :o)))))

"fasznak kötözködsz?!"
Ez még az előzőnél is értelmesebb válasz volt. Gratulálok! Birca szintjére süllyedtél.

@erol:
"nem fizeti őt senki ezért, totál debil a fickó, pont ezért szórakoztató."
Én is ezt hittem az elején .... :o)

BiG74 Bodri 2020.05.11. 21:14:57

@erol:
Ne légy olyan biztos benne.

BiG74 Bodri 2020.05.11. 21:21:42

@Attilajukkaja:
Két emberrel kár kezdeni alapból errefele.

Dottodo 2020.05.11. 21:41:06

Meglátásom szerint tisztességes ember nem áll le fideszes fasszopókkal inerjót készíteni. Hacsak nem kaő érte kibaszott sok pénzt, vagy nem fideszes fasszopó ő maga is.
Bár szerintem a blog szerzője mindkettő.

Dottodo 2020.05.11. 21:42:43

És tényleg elnézést a helyesírási hibákért, fideszes gecik.

horex · http://horex.uw.hu/ 2020.05.11. 22:05:18

@DR. Smit Pal: Kamugeri minimum 40 ember halalaert felelos. "
A Pesti útra gondolsz? Akkor bizony ő a felelős
Ha folytatjuk ezt a gondolatot, a többi 400valahányért ki a felelős akik meghaltak koronában?
Orbán Viktor miniszterelnök úr
Örülök hogy egyetértünk!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.11. 22:19:32

@Attilajukkaja: 1) volt érvelés. nem fogtad fel.
2) idejössz, belekötsz abba, hogy kinek írok, irdatlan idióta szöveggel
3) ugyanolyan elmebeteg vagy, mint birca. az se szokta felfogni a legegyszerűbb dolgokat sem, csak hajtogatja a legképtelenebb baromságait.

elmész a jó édes kurva anyádba, te elmebeteg selejt!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.11. 22:20:38

@Dottodo: tisztességes ember kibaszott sok pénzért sem készít riportot egy ilyen idiótával. a blogger fasszopó.

birkamenet 2020.05.11. 23:02:34

@math0:

Egy valódi médiásnak mindenkivel illendő riportot csinálni, pont azért, hogy eljusson az emberekhez az ismeret, hogy melyik riportalany kicsoda micsoda, tisztességes vagy kretén, stb.

Törpvadász 2020.05.12. 00:27:28

@DR. Smit Pal: ja. Orr bán a korlátlan felhatalmazással és a kórházból kipaterolt betegekkel bezzeg nem felelős semmiért.

nu pagagyí 2020.05.12. 05:52:15

Szokásos fideszes dumát hallottunk Tompikától. Vádként, az ellenzéknek címezve szépen elmondta mit is csinál a Fidesz. Csak és kizárólag hatalma megerősítésével foglalkozik, azaz a következő választásra készül. A módszereket látjuk, ismerjük. Közpénzes plakátkampányok némi gyűlöletkeltéssel. A következő választás szabályainak utolsó pillanatos buherálása, hogy 10%-kal is 2/3-ot nyerhessen. Rendeleti diktatúra, hatóságok ráuszítása az ellenzéki pártokra és így tovább.

Amit Tompika pozitívumként felsorolt, hogy mondjuk "az életek védelme", abból viszont semmi nem látszik. Sem a munkájukat elvesztőkön nem segítenek, sem azokon az ágazatokon, amelyekben még nem sikerült kellő kádersűrűséget létrehozni. A szándékosan inkompetens operatív törzs pedig képtelen volt előre kitalálni a járvány elején, hogy a kórházi személyzetre és az idősotthonokra kellene koncentrálni, helyette a hatalom sugalmazására, hatáskör és lehetőség nélküli laikusokat akar bűnbakként beállítani saját trehány munkájáért.

HaD 2020.05.12. 08:06:57

dajcs szerepe amolyan vera muhinás "forrófejű" lobogó hajú ifjú volt a rendszerváltás előtt...ugyan úgy lett kiválogatva mint pl. a nagybajszú népnemzeti szerepre szánt kövér vagy a nép egyszerű (cigány) fia orbán esetleg a "kedélyes" "kiegyensúlyozott kósa vagy az értelmiségi(dajcs erre bár bibsi de nem volt jó:)) szájer....stb...stb...az ilyen kis "rendszerváltó forradalmárok" már jó előre tudták(pl a bibón kerszetül stumpf belügyminisztérumi apósán kesszetül)hogy a ruszkik elhúznak az anyjukba...erről a tetűről ennyit...ja még arról beszélhetne hogy hogy az anyjába jutott pl. az MTK tulajdonához:(...nem láttam hogy anno meghirdették volna...na és ennek/ezeknek van pofája most azt emlegetni hogy pl. ez a balfék karácsony nem készült fel a járványra...miután orbánc főnök felkészülése abból áll hogy a járvány közepén küldözgeti a fürkészeit meg nézegeti az osztrákokat....meg az anyjukat azt:(

HaD 2020.05.12. 08:18:39

Ez pofázik arról hogy "ha nem tudnak segíteni..."....miben ??? Infó visszatartó kis nyomoroncok mit akarnak??? Miben segítsenek nekik??? Ki adja a nevét a nem tudom mihez??? Önmagában az hogy hazudoznak meg nem adnak ki infókat egy ilyen helyzetbe az is csak és kizárólag a kis hatalmuk beágyazását szolgálja...ha nincs infó nincs mit számon kérni...de ki is kérné??? Az ellenzéknek csúfolt tettestárs???

Scott Tenorman Must Die 2020.05.12. 08:21:07

@blah: várjál várjál, ha nincs pénze az államnak akkor miből támogatja a maffiáit?

Scott Tenorman Must Die 2020.05.12. 08:22:41

@Attilajukkaja: veled is el szoktunk csevegni. egy darabig.

HaD 2020.05.12. 09:44:37

tamás!! Az meg hogy van okoska törp, hogy a vajna féle kaszinók a szurkoló haverhoz kerültek kis kitérővel??? Nyilvános az ügylet háttere...vagy ez is nemezt gazdasági érdek??? ...csak úgy mellékesen...miután tavaly kitömte adóelengedéssel...arról nem beszélve hogy amúgy azt is jó lenne okoska tamás törp ha elmesélnéd hogy hogy vót anno a vajda(bocs az a főnök:)) vajna féle koncessziós jog "vétel"???? Ezt csak úgy az árnyékban...tudod cimbi olyan bibsisen ahogy szoktátok.

Attilajukkaja 2020.05.12. 12:51:56

@BiG74 Bodri:
"Két emberrel kár kezdeni alapból errefele"
Ha csak ketten lennének ....!

@math0:
"elmész a jó édes kurva anyádba, te elmebeteg selejt!"
Ez volt a legértelmesebb "érved" arra, hogy miért adsz lovat Birca alá? :o)))))

@Scott Tenorman Must Die:
"veled is el szoktunk csevegni. egy darabig"
Miért, ti kik vagytok?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.12. 12:58:01

@Attilajukkaja: "Ez volt a legértelmesebb "érved" arra, hogy miért adsz lovat Birca alá?"

Nem ez volt, az érvekre süket vagy. pont, mint Birca. Nem tudok veled mást kezdeni, minthogy elmész te a jó édes kurva anyádba, ha ennyire elmebeteg vagy. Mi mást mondjak arra, hogy leírom az érveket, el se olvasod, de hisztizel, hogy érveljek?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.12. 12:59:44

@birkamenet: ez nem igaz. Tompika önszorgalomból generált már elég anyagot arra, hogy minden értelmes ember tudja, hogy kretén.

Attilajukkaja 2020.05.12. 13:30:36

@math0:
"Nem tudok veled mást kezdeni, minthogy elmész te a jó édes kurva anyádba, ha ennyire elmebeteg vagy."
És megint nem tudtál túllépni a saját "érvelési" szubkultúrádon. Birca legalább érvel vagy igyekszik érvelni, te csak fröcsögsz a vakvilágba. Kár!
Ezennel be is fejeztem a veled való bájcsevejt. Ágyő!

BiG74 Bodri 2020.05.12. 15:02:06

@Attilajukkaja:
Kettő van,
az egyik idegesítő ruszki kurva, akit elloptak az ufók.
a másik egy Tourette-szindromás, túlmozgásos, végtelen egóval rendelkező egyén.

A többi szimpla fityisz ügynök, már az is unalmas, hogy megnézd, melyik nickek tartoznak egy személyhez, és melyik személyek vannak közvetlen kapcsolatban egymással. Ugyanakkor, viszonylag normál szinten is lehet kommunikálni velük.

Attilajukkaja 2020.05.12. 15:17:39

@BiG74 Bodri:
"Kettő van,
az egyik idegesítő ruszki kurva, akit elloptak az ufók.
a másik egy Tourette-szindromás, túlmozgásos, végtelen egóval rendelkező egyén."
Jó meglátás! :o))))
Hozzátenném, hogy ezek klónjai is gyakran meg-megmutatkoznak.

Attilajukkaja 2020.05.12. 16:18:47

@Scott Tenorman Must Die:
Vagyis????? Nem válaszoltál a kérdésemre.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.12. 16:41:50

@Attilajukkaja: HAZUDSZ, ÉN ÉRVELTEM, TE NEM ÉRVELTÉL, ÉS EL SE OLVASTAD AZ ÉRVEIMET.

Tök pontosan ugyanolyan pszichopata vagy, mint birca, még arról is teljesen pofátlanul, és minden lekiismeretfurdalás nélkül hazudsz, ami itt történt. Nem tudok veled mást kezdeni, minthogy elmész te a jó édes kurva anyádba, ha ennyire elmebeteg pszichopata vagy.

Attilajukkaja 2020.05.13. 17:21:04

@math0:
Te ide jársz őrjöngeni? Mert érvelésben továbbra is nulla vagy. :o))))

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.13. 17:29:45

@Attilajukkaja: HAZUDSZ, te őrjöngsz, hogy én kinek ne válaszoljak, és érveid neked nincsenek.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.13. 17:30:25

@Attilajukkaja: itt volt egy már túlságosan is szájbarágós érv, amit nem fogtál fel, mert elmebeteg vagy

polalap.blog.hu/2020/05/11/deutsch_tamas_ha_nem_tudnak_segiteni_legalabb_ne_artsanak/full_commentlist/1#c38498348

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.13. 17:30:59

@Attilajukkaja: HAZUDSZ, ÉN ÉRVELTEM, TE NEM ÉRVELTÉL, ÉS EL SE OLVASTAD AZ ÉRVEIMET.

Tök pontosan ugyanolyan pszichopata vagy, mint birca, még arról is teljesen pofátlanul, és minden lekiismeretfurdalás nélkül hazudsz, ami itt történt. Nem tudok veled mást kezdeni, minthogy elmész te a jó édes kurva anyádba, ha ennyire elmebeteg pszichopata vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.13. 17:31:59

@Attilajukkaja: 1) volt érvelés. nem fogtad fel.
2) idejössz, belekötsz abba, hogy kinek írok, irdatlan idióta szöveggel
3) ugyanolyan elmebeteg vagy, mint birca. az se szokta felfogni a legegyszerűbb dolgokat sem, csak hajtogatja a legképtelenebb baromságait.

elmész a jó édes kurva anyádba, te elmebeteg selejt!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.13. 17:33:25

@Attilajukkaja: "Honnan tudod, mi alapján fizetik?"

mert hülyeség volna.

"Bocsi, tényleg nem fogtam fel, hogy te pontosan tudod, miért is fizetik Bircát."

azt pontosan tudom, hogy annyira nem hülyék, hogy ezt fizessék, és ráadásul a válaszok száma szerint. ezt onnan tudom, hogy nem vagyok olyan hülye, mint te.

Attilajukkaja 2020.05.13. 18:18:39

@math0:
Jesszusom! Téged az éltet, hogy másokat mocskolsz mindenáron - legyen az Birca vagy bárki más. Mert érvelni nem nagyon tudsz. Értem már, erre van szükséged. Na szevasz !!!!!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2020.05.13. 21:39:07

@Attilajukkaja: HAZUDSZ. Te vagy az, akit az éltet, hogy másokat mocskolsz mindenáron - legyen az Birca vagy bárki más. Mert te vagy az, aki érvelni nem nagyon tudsz. Értem már, erre van szükséged.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2020.05.13. 21:41:24

@Attilajukkaja: "Honnan tudod, mi alapján fizetik?"

mert hülyeség volna.

"Bocsi, tényleg nem fogtam fel, hogy te pontosan tudod, miért is fizetik Bircát."

azt pontosan tudom, hogy annyira nem hülyék, hogy ezt fizessék, és ráadásul a válaszok száma szerint. ezt onnan tudom, hogy nem vagyok olyan hülye, mint te.

Attilajukkaja 2020.05.13. 21:41:54

@Brendel Mátyás:
"HAZUDSZ. "
Ennyire tellett, Igazmondó Mátyás?

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2020.05.13. 21:42:14

@Attilajukkaja: 1) volt érvelés. nem fogtad fel.
2) idejössz, belekötsz abba, hogy kinek írok, irdatlan idióta szöveggel
3) ugyanolyan elmebeteg vagy, mint birca. az se szokta felfogni a legegyszerűbb dolgokat sem, csak hajtogatja a legképtelenebb baromságait.

elmész a jó édes kurva anyádba, te elmebeteg selejt!

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2020.05.13. 21:42:58

@Attilajukkaja: HAZUDSZ, ÉN ÉRVELTEM, TE NEM ÉRVELTÉL, ÉS EL SE OLVASTAD AZ ÉRVEIMET.

Tök pontosan ugyanolyan pszichopata vagy, mint birca, még arról is teljesen pofátlanul, és minden lekiismeretfurdalás nélkül hazudsz, ami itt történt. Nem tudok veled mást kezdeni, minthogy elmész te a jó édes kurva anyádba, ha ennyire elmebeteg pszichopata vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.13. 21:50:05

@Attilajukkaja: ha egyszer egy hazudozós pszichopata vagy, akkor mi mást lehetne veled tenni?! semmi mást nem lehet, mint rámutatni, hogy a jó édes kurva anyádat is letagadnád, akárcsak a birca. egy szinten vagytok, elmebeteg pszichopaták vagytok mindketten.

Attilajukkaja 2020.05.14. 12:07:56

@Brendel Mátyás:
"volt érvelés. nem fogtad fel."
Ez nem volt érvelés.

"idejössz, belekötsz abba, hogy kinek írok, irdatlan idióta szöveggel"
Természetesen nem kötöttem bele, csak javasoltam, hogy ne gazdagítsd továbbra is Bircát. Amúgy meg miért kommentelsz több név alatt is? Nem vállalsz fel egyet?

"ugyanolyan elmebeteg vagy, mint birca"
Ezt én is elmondhatnám rólad. Csak nekem volt gyerekszobám. Én nem szoktam mocskolódni.

"elmész a jó édes kurva anyádba, te elmebeteg selejt!"
Helyben vagyunk! Mindig ez a legerősebb "érved". Azért ismétled annyiszor, mert itt kimerül a tudományod. :o)))

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.14. 16:03:48

@Attilajukkaja:

1) látom, kisköcsög, nálad még a "Na szevasz !!!!! " is hazugság.

2) Az érvekből ott van egy tonna, nem reagálsz rájuk, hazudsz. De van képed azt hazudni, hogy nem érvelek, miközben nem válaszolsz rájuk. Egy rohadt, fostalicska kis pszichopata selejt vagy.

3) Miután még mindig ezen ugrálsz, a belekötésed nem tekinthető nem belekötésnek, ezen ugrálsz napok óta, te kis köcsög! Anélkül, hogy lenne bármi érved.

4) Az egy pszichopata elmebeteg hozzáállás, hogy én azért csináljak vagy ne csináljak valamit, mert te ostoba módon hiszel valamiben, vagy nem hiszel valamiben, miközben semmi közöd az egészhez. Kb. olyan fasz vagy, mintha azzal jönnél, hogy menjek templomba, mert te hiszel istenbe. Elmész te a jó édes kurva anyádba, te kis szociopata selejt!

5) A több nick használatának is megvan a jó oka, megint a kurva anyádnak sincs semmi köze hozzá. Te se vállalod fel a nevedet, te kis köcsög, úgyhogy nem ugrálsz, kussolsz!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.14. 16:06:19

@Attilajukkaja: Ez volt egy érv amire nem válaszoltál, te kis HAZUDÓS, ELMEBETEG, PSZICHOPATA, SELEJT!

polalap.blog.hu/2020/05/11/deutsch_tamas_ha_nem_tudnak_segiteni_legalabb_ne_artsanak/full_commentlist/1#c38498136

itt meg egy másik:

polalap.blog.hu/2020/05/11/deutsch_tamas_ha_nem_tudnak_segiteni_legalabb_ne_artsanak/full_commentlist/1#c38498348

Attilajukkaja 2020.05.14. 16:23:48

@math0:
" érvekből ott van egy tonna, nem reagálsz rájuk"
Mire? Hogy szerinted én egyfolytában mocskolódok? Sajnos egy olyan hozzászólásomat sem tudod idézni, ahol mocskolódtam volna. Bocsi!
Hogy bántom Bircát? Vitatkozni szoktam vele és a ruszofil, neofasiszta nézeteivel, de hol bántottam? Vagy azzal, hogy mindenki tudja, hogy egy bérkommentelő? Szóval mire is reagáljak?
És téged miért bánt annyira, hogy Bircát kritizálom? Miért fáj annyira, hogy képes vagy az érdekében egy másik torkának esni?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.14. 16:34:25

@Attilajukkaja: "Mire?"

polalap.blog.hu/2020/05/11/deutsch_tamas_ha_nem_tudnak_segiteni_legalabb_ne_artsanak/full_commentlist/1#c38498136

itt meg egy másik:

polalap.blog.hu/2020/05/11/deutsch_tamas_ha_nem_tudnak_segiteni_legalabb_ne_artsanak/full_commentlist/1#c38498348

"És téged miért bánt annyira, hogy Bircát kritizálom?"

a murva anyádat sem bántja. megint csak a hazugság jön belőled.

hazug vagy,. elmebeteg vagy, pszichopata vagy.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.14. 16:35:09

@Attilajukkaja: "egy másik torkának esni? "

TE ESTÉL NEKEM, TE HAZUDÓS KÖCSÖG!

Attilajukkaja 2020.05.14. 16:50:31

@math0:
"TE ESTÉL NEKEM"
Csak szeretted volna!!!
Sehol nem mocskolódtam, ez világosan kiderült. Szóval higgadj le, mert még megüt a guta.
Ennyi időm volt rád, ... és már így is hálás lehetsz érte. Na szevasz!!!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.05.14. 17:13:25

@Attilajukkaja:
"képes vagy az érdekében egy másik torkának esni? "

polalap.blog.hu/2020/05/11/deutsch_tamas_ha_nem_tudnak_segiteni_legalabb_ne_artsanak/full_commentlist/1#c38506428

DE EZZEL HAZUDTÁL. Amikor erre felhívtam a figyelmedet, megerősítetted a hazugságod.

polalap.blog.hu/2020/05/11/deutsch_tamas_ha_nem_tudnak_segiteni_legalabb_ne_artsanak/full_commentlist/1#c38506538

Pedig tény, hogy te estél nekem, mégpedig itt.

polalap.blog.hu/2020/05/11/deutsch_tamas_ha_nem_tudnak_segiteni_legalabb_ne_artsanak/full_commentlist/1#c38497498

Egy hazudós köcsög vagy, aki még arról is csak hazudni képes, hogy mit csinált itt, mindenki szeme előtt a blogon.

Egy pszichopata, elmebeteg selejt vagy.

kolomparlole1114 2020.06.14. 09:02:23

@math0: mint tudjuk, rasszista alapon a cigányok ölnek meg sorozatban magyarokat. hányszor kell még beleverni a pofádat a zsidó szarotokba, te kis selejt?!

kuruc.info/r/35/210163/
kuruc.info/r/2/210399/
kuruc.info/r/2/211070/

amikor a zsidó olyan idióta, hogy azt hiszi, hogy a II. világháború vége az volt, hogy a zsidók nyertek. ilyenek a zsidók. totál sötétek, ők az internacionalista társadalom legalja, a selejt. egymás után többször megismétli az elmebeteg totálkáros selejt ugyanazt a hülyeséget.mellesleg zsidó néven uszít a magyarok ellen a kis selejt.

Ja és még a nagybetűket sem ismeri, hiszen csak egy zsidó...

amikor az elmebeteg zsidó valamiért azt hiszi, vagy inkább simán pofán hazudik mindenkit, hogy a "math" nem zsidó név. miért ne lenne az?

***

amikor a zsidó köcsög azon értekezik, hogy egy zsidónak bármi köze lehet a civilizált viselkedéshez, közben ő maga az ellenpélda:

"Elvárható, hogy a jogos kritikát, tévedéseit elismerje, és ne hadakozzon a végtelenségig, csak hogy ne kelljen elismernie." - hu.wikipedia.org/wiki/Szerkeszt%C5%91:Math/Civilizalt_Viselkedes

Ugye zsidó? :DD

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2020.06.14. 09:19:08

@kolomparlole1114:

Mint tudjuk, rasszista alapon a nácik ölnek meg sorozatban cigányokat. Hányszor kell még beleverni a pofádat a náci szarotokba, te kis selejt?!

barankovics.hu/cikk/a-romagyilkossagok-rovid-kronikaja

Amikor a náci olyan idióta, hogy azt hiszi, hogy a II. világháború vége az volt, hogy a nácik nyertek. ilyenek a nácik. Totál sötétek, ők a magyar társadalom legalja, a selejt. Egymás után többször megismétli az elmebeteg totálkáros selejt ugyanazt a hülyeséget.mellesleg cigány néven uszít a cigányok ellen a kis selejt.

parpercpolitika.blog.hu/2020/05/28/deak-teri_bulizas/full_commentlist/1#c38560566

*************************

@kolomparlole1114:

amikor az elmebeteg náci valamiért azt hiszi, vagy inkább simán pofán hazudik mindenkit, hogy a "math" zsidó név. miért lenne az?

parpercpolitika.blog.hu/2020/05/28/deak-teri_bulizas/full_commentlist/1#c38560822

*************************

@kolomparlole1114:

"Einstein zsenijét azért gondolom nagyobbnak"

curiocity.blog.hu/2020/05/23/ki_volt_okosabb_neumann_vagy_einstein/full_commentlist/1#c38566564

amikor a náci köcsög azon értekezik, hogy egy német zsidó tudóst nagyobb zseninek tart, mint a magyar zsidó tudóst.

mindeközben így irtaná a zsidókat:

"azt tudod, kis zsidó köcsög, hogy ez

moshekantor.com/wp-content/uploads/2019/03/NaziExecution-Rex-v2.jpg

a történet végeredménye?! nemcsak, hogy így fogod végezni, de ez lesz a vége a magyar zsidajizmusnak, ha sokat ugráltok! "

parpercpolitika.blog.hu/2020/05/28/deak-teri_bulizas/full_commentlist/1#c38560566

és persze, ezzel a náci egyúttal azt is bemutatja, hogy olyan idióta, hogy azt hiszi, hogy a II. világháború vége az volt, hogy a nácik nyertek. ilyenek a nácik. totál sötétek, magukat is pofán szarják, ők a magyar társadalom legalja, a selejt. egymás után többször megismétli az elmebeteg totálkáros selejt ugyanazt a hülyeséget.mellesleg cigány néven uszít a cigányok ellen a kis selejt.

*************************

@kolomparlole1114:

na mi van, kis náci selejt, kidobtak téged a curiocity oldaláról?!